ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ

Χωρίς ψήφους ακόμα
Υποβλήθηκε από aiakos στις Πέμ, 04/04/2013 - 21:59. - 0 Σχόλια

Προτάσεις για την τουριστική αναβάθμιση και προβολή  του νησιού μας.

 (Προτείνουμε τα παρακάτω να συμπεριληφθούν στο Ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής βάσει της εγκυκλίου υπ’ αρ. 15566/2011 του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού).

 Ο τουρισμός σαν έννοια μόνος του πλέον δεν λέει τίποτα, πρέπει να συνδυαστεί , με τον πολιτισμό και το περιβάλλον. Οι παρατηρήσεις , οι σκέψεις, οι ιδέες  και οι προτάσεις μας έχουν στόχο το κοινό όφελος.

Ο τουρισμός πλέον είναι αυτός, που θα οδηγήσει στην ανάκαμψη, όχι μόνο της τοπικής οικονομίας , αλλά και πανελλαδικά. Όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε και συνεργαστούμε, τόσο πιο γρήγορα θα πετύχουμε το στόχο μας, που δεν είναι άλλο από την τουριστική ανάκαμψη του νησιού. Τα τελευταία χρόνια το νησί μας έχει σχολιαστεί αρνητικά στα ΜΜΕ λόγω έλλειψης νερού για πολλές μέρες , λόγω μη ηλεκτροδότησης (περίφημο μπλακάουτ ΔΕΗ) και λόγω καθαριότητας. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να δεχθεί πλήγμα ο τουρισμός του νησιού.

Στρατηγικοί Στόχοι για την τουριστική προβολή

Ανάδειξη της Αίγινας  ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού στην ελληνική και ξένη τουριστική αγορά. Προορισμός για όλες τις εποχές του χρόνου, προορισμός Σαββατοκύριακου, εύκολα προσβάσιμος, όπου κάποιος μπορεί να έχει πλήθος επιλογών. Ανάδειξη του θρησκευτικού  στοιχείου, δίνοντας  έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό.

Που απευθυνόμαστε

Έλληνες επισκέπτες

Πρόκειται για την πιο προσιτή αγορά, η οποία μπορεί να προσεγγιστεί κυρίως με ενέργειες δημοσιότητας και συμπληρωματικά με διαδικτυακή προβολή. Εστίαση στις περιοχές: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα. Άλλες κατηγορίες Ελλήνων τουριστών και ιδίως όσοι ταξιδεύουν ομαδικά (σύλλογοι, σωματεία, ΚΑΠΗ, σχολεία κ.ο.κ.).

Αλλοδαποί επισκέπτες

Χώρες προέλευσης: Ρουμανία, Ρωσία, Ουκρανία, Κίνα,  Γερμανία, Κύπρος, Αγγλία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Αμερική. Όμως για να γίνουν αυτά, πρέπει να λυθεί το πρόβλημα του κόστους με το «Ελ. Βενιζέλος». Ανεξάρτητοι Ευρωπαίοι παραθεριστές που χρησιμοποιούν αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους  ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να προσεγγισθούν, όσο δε λύνεται το πρόβλημα κόστους του αεροδρομίου «ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ».

 Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

·     ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ

·     ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

·     ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ- ΕΚΘΕΣΕΙΣ

·     ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ (επιλογή)

·     ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (επιλογή)

·     ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

·     ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ

·     ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΜΕ ΤΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ

·     ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

·     ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

·     ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

·     ΠΑΡΑΓΩΓΗ dvd ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Να οργανώσουμε συναντήσεις με δημοσιογράφους άλλων χωρών στα γραφεία του ΕΟΤ.

Να δηλώνουν ποιοι επιχειρηματίες θα συμμετέχουν σε εκθέσεις και εκδηλώσεις, ώστε να υπάρχει συνάντηση πριν, για την οργάνωση και κατά τη διάρκεια, ώστε να υπάρχει συνεννόηση και καταμερισμός της εργασίας και μετά, για να καταγραφούν τα αποτελέσματα. Λόγω της αύξησης της χρήσης του διαδικτύου είναι καλό να επιλέξουμε τις εκθέσεις που θα συμμετέχουμε και να αυξήσουμε την  προβολή μέσω internet. Να στοχεύσουμε σε ποιες εκθέσεις και εκδηλώσεις   θέλουμε να  συμμετέχουμε, επιλέγοντας λίγες και καλές. Βράβευση επαναλαμβανόμενων επισκεπτών. Αποστολή διαφημιστικού υλικού στις Εκθέσεις του εξωτερικού. Συμμετοχή στην τουριστική Έκθεση στο Μετρό στο Σύνταγμα τον Ιούνιο με περίπτερο (εσωτερικός τουρισμός). Να οργανώσουμε την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων.

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ:

1.     Προσέγγιση αγοράς: Με διαδικτυακή προβολή και εστιασμένες ενέργειες διαφήμισης. Η προβολή της νέας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο: Μετά την κατασκευή, η διαφήμιση της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας του νησιού www.discoveraegina.gr ,ενίσχυση της επικοινωνιακής στρατηγικής μας για προσέλκυση νέων επισκεπτών , κυρίως εξωτερικού, με εξειδικευμένα εργαλεία όπως το Search Engine Optimization (SEO), η διαφημιστική καμπάνια σε Google και Facebook, καθώς και η καμπάνια Link Building & Link Exchange.

2.     Η δημιουργία spots: Δημιουργία νέων spots με τα πολιτιστικά μνημεία αλλά και εναλλακτικού τουρισμού (πεζοπορία, ποδήλατο κλπ.).

3.     Ο τουριστικός γύρος του νησιού: Επανεκκίνηση του τουριστικού γύρου της Αίγινας με πούλμαν και ξενάγηση.

4.      «Γαλάζιας Σημαίας»: Δημιουργία ομάδας παρακολούθησης και υλοποίησης των προϋποθέσεων που ζητούνται, για την απόκτηση και διατήρηση της γαλάζιας σημαίας στην παραλία της Αγίας Μαρίνας.

5.     Τα «ταξίδια εξοικείωσης» (fam-trip inspections): Συνεχή παρουσία μας, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, την Περιφέρεια Αττικής και μεμονωμένους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, για ταξίδια εξοικείωσης στην Αίγινα.

6.     Οι αδελφοποιήσεις με πόλεις της Κίνας και της Ουκρανίας: Εντατικοποίηση των επαφών με τις αδελφοποιημένες πόλεις και προσπάθεια νέας αδελφοποίησης με πόλη της Ρουμανίας.

7.     Το Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας:. Ενίσχυση του γαστρονομικού τουρισμού μέσω του Συμφώνου σε συνεργασία με τη Περιφέρεια Αττικής. 

8.     Η συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής:  Στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής για την υλοποίηση των δράσεων που αφορούν την Αίγινα και κατ’ επέκταση τον Αργοσαρωνικό.

9.     Το θέμα των παράνομων καταλυμάτων: Πρωτοβουλίες σε συνεργασία με την Αστυνομία και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο για την πάταξη των παράνομων καταλυμάτων.

10.     Η χάραξη των φυσικών μονοπατιών της Αίγινας: Σε συνεργασία με την «Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος», είμαστε σε διαδικασία ένταξης σε πρόγραμμα χρηματοδότησης για τη χάραξη των μονοπατιών πολιτισμού στα βουνά της Αίγινας. Έχει ήδη εκπονηθεί μελέτη αναφορικά με τις οικοτουριστικές διαδρομές και αναμένουμε την έγκριση του σχετικού κονδυλίου. Απώτερος στόχος είναι να καθιερωθεί το νησί μας, στη συνείδηση του επισκέπτη, ως ένας τουριστικός προορισμός για κάθε εποχή και περίοδο που προσφέρει τη δυνατότητα εναλλακτικών δραστηριοτήτων.

11.       Info Kiosk . Δημιουργία, σε συνεργασία με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αίγινας, Τουριστικού Περιπτέρου και στελέχωσή του.

12.      Να καθιερωθεί ο γύρος του νησιού από θαλάσσης.   

13.      Να συνδυαστούν πακέτα προσφορών από ξενοδοχεία σε Σουβάλα, Αγίους, Βαγία και Αγία Μαρίνα με προσφορές στα δρομολόγια του «ALEXANDROS», ώστε να ενισχυθούν οι περιοχές της περιφέρειας.   

14.     Να τυπώσουμε ως επιτροπή, δισέλιδα διαφημιστικά φυλλάδια τα οποία θα διανέμονται σε μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα της Αθήνας.

15.      Επίσης, καλό θα ήταν να προτείνουμε, να μειωθούν τα κόμιστρα των TAXI για μακρινές διαδρομές, ώστε να μπορέσουν οι επισκέπτες του νησιού, να μετακινηθούν εκτός του κέντρου της Αίγινας.

Η τουριστική προβολή του νησιού μας κατά την άποψή μας θα πρέπει να διαχωριστεί σε δυο βασικούς άξονες :

Α) την οργάνωση δραστηριοτήτων που θα πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, με στόχευση τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Ως τέτοιες μπορούν να αξιοποιηθούν  : η πεζοπορία και τα μονοπάτια, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός.

Β) Προβολή του τόπου μας.

1.σε μεγάλες τουριστικές  εκθέσεις τόσο στο εσωτερικό  όσο και στο εξωτερικό με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών.

2. σε τουριστικούς οδηγούς  και έντυπα που απευθύνονται  στον τουρισμό.

3.διαφήμιση μέσω ραδιοφωνικών σταθμών (προσφορές διαμονής, διατροφής και ακτοπλοϊκά εισιτήρια).

4. Άμεση συνεργασία με τους φορείς και τους επαγγελματίες του τουρισμού για να επεξεργαστούμε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου μας βάσει των πραγματικών αναγκών για το επόμενο χρονικό διάστημα .

5. Ανάδειξη των μοναδικών αρχαιολογικών τόπων σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς ( π.χ. Ελλάνιο όρος, Κολώνα, Αφαία, Καποδιστριακά κτήρια, Παληαχώρα).

6. Άμεση συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας για ομαλή λειτουργία του Κ.Υ. Αίγινας, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

7. Καταγραφή των  τοπικών  προϊόντων. Εκτός από το φιστίκι έχουμε και τα κανάτια, τα οποία πρέπει να διαφημίσουμε. Επίσης το κοπανέλι , το μέλι  και τα σύκα . Αυτό θα βοηθήσει στο Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας.

8.  Λόγω  της οικονομικής  κρίσης που υπάρχει, προτείνουμε  τη δημιουργία ενός  εκπτωτικού  προγράμματος.  Για να επιτευχτεί αυτό, θα συνεργαστούμε με τους φορείς των επαγγελματιών . Για να πετύχει το πρόγραμμα, θα επιδιώξουμε να  συμμετέχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις του νησιού.

Σκοπός  του  εκπτωτικού  προγράμματος : να  εξασφαλίζει στους επισκέπτες σημαντικές εκπτώσεις σε όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα, που μπορούν να μειώσουν σημαντικά το κόστος διακοπών για κάθε ελληνικό νοικοκυριό.

Ποιοί  πρέπει να ενταχθούν :  τα ξενοδοχεία ,τα  ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και μηχανάκια, τα εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, μπαρ και ασφαλώς τελευταίο μα πάρα πολύ σημαντικό, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για επιβάτες και οχήματα. Όλα αυτά συμβάλουν σημαντικά στο κόστος των διακοπών.

9.  Ως γνωστόν η τουριστική επιτροπή δεν έχει χρήματα  και  τα οικονομικά του Δήμου είναι σε άσχημη κατάσταση. Γι’αυτό θα διεκδικήσουμε ένα ποσό από το πολιτιστικό τέλος, ώστε να μπορέσει η Τουριστική Επιτροπή να λειτουργήσει σωστά . 

10. Η Τουριστική Επιτροπή πρέπει να βασιστεί  στον εθελοντισμό, στη φαντασία και  σε αναζήτηση  χορηγιών,  ώστε να μπορέσει να δουλέψει προς όφελος του νησιού.

11. Να γίνει πλήρης καταγραφή της ξενοδοχειακής υποδομής. Πόσα  καταλύματα  έχουμε και σε ποια κατηγορία ανήκουν. Πόσες επιχειρήσεις  ενοικιαζόμενων δωματίων έχουμε. Επιπρόσθετα πρέπει να  γίνει καταγραφή  των επιχειρήσεων, που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη τουριστική παροχή, όπως τοπικά τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων, καταστήματα εστίασης και διασκέδασης.

12. Καταγραφή των ετήσιων εκδηλώσεων και τοπικών εορτών που έχουν ενδιαφέρον.

13. Δημιουργία ειδικών αναμνηστικών προϊόντων. Ο σχεδιασμός δηλαδή, ποικιλίας αναμνηστικών από το Δήμο Αίγινας  και εκτύπωση card postal του νησιού. Διαγωνισμός φωτογραφίας με δώρα.

Γραφείο Τύπου για θέματα Τουρισμού

Γραφείο Τύπου για θέματα τουρισμού: Εντατικοποίηση του Γραφείου Τύπου  σε καθημερινή επαφή με τα γραφεία του ΕΟΤ (σε Ελλάδα και εξωτερικό), έγκαιρη ανταπόκριση σε e-mails ξένων τουριστικών γραφείων, επισκεπτών και δημοσιογράφων, τακτική ανανέωση της ιστοσελίδας www.discoveraegina.gr και των αντίστοιχων σελίδων στα social media, αποστολή newsletters κ.ά. Να υπάρξει  Γραφείο Τουρισμού με το οποίο θα ασχοληθεί  μόνιμα υπάλληλος του Δήμου.  Επιπλέον θα χρειαστούμε να το στελεχώσουμε με άτομα, που θα κάνουν την πρακτική τους. Χρειαζόμαστε και εθελοντική βοήθεια.

Τα κακώς κείμενα. Τι πρέπει να προσέξουμε.

-Απομάκρυνση των παράνομων μικροπωλητών με cd , dvd , μικροαντικείμενα κ.λ.π. ,που περιφέρονται στα μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος και στους δρόμους της πόλης.

-Απομάκρυνση των οχημάτων και μηχανών που σταθμεύουν παράνομα στα πεζοδρόμια με έμφαση τα Σαββατοκύριακα και τα διαστήματα αιχμής: Πάσχα , τριήμερα και καλοκαίρι.

-Ανάπτυξη του θαλασσίου  τουρισμού. Με την δημιουργία  καταδυτικού πάρκου θα δοθεί  άλλη πνοή στο νησί . 

-Να σταματήσουν οι  παράνομες αφισοκολλήσεις σε  στύλους της ΔΕΗ, σε κλειστά  καταστήματα, σε τοίχους κτιρίων  και όπου αλλού υπάρχουν. Αυτό  το φαινόμενο χαλάει την αισθητική  εικόνα του νησιού. Να οριστούν χώροι και σημεία, που θα γίνονται η αφισοκολλήσεις, όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα κάνει την ανάρτησή του , κατόπιν σχετικής άδειας.

- Κυκλοφοριακή διευθέτηση τους μήνες και τις περιόδους αιχμής .

- Εφαρμογή της  ελεγχόμενης  στάθμευσης. Αν δε θα εφαρμοστεί  να φύγουν οι πινακίδες.

- Να μπουν πινακίδες, να δείχνουν που είναι τα παρκινγκ .

- Να καθαριστούν τα παρκινγκ,  να ελεγχθεί ο φωτισμός  και να γίνουν διαγραμμίσεις .

- Στο λιμάνι χρειαζόμαστε  χώρο αναμονής επιβατών και τουαλέτες(πλατεία Εθνεγερσίας) .

- Να λειτουργεί σωστά  ο δημοτικός φωτισμός  ιδιαίτερα  κατά μήκος των παράλιων δρόμων και των κεντρικών οδικών αρτηριών.

- Ομοιόμορφη εμφάνιση  καταστημάτων και ευπρεπισμός  πινακίδων, όπου δε συμφωνούν με τον κανονισμό της πολεοδομίας.

-  Έλεγχος και συμπλήρωμα  πινακίδων τοπωνυμίων και ΚΟΚ  σε όλο το νησί και βελτίωση  της σήμανσης από και προς  την περιφέρεια.

- Ομοιόμορφο ντύσιμο από  τους αμαξάδες.

Τι πρέπει να γίνει:

-Ενημέρωση των πολιτών για διαμόρφωση και συμμετοχή στον τουριστικό πολιτισμό.

-Μελέτη επισκεπτών.

-Θέσπιση ενιαίας πολιτικής  διαχείρισης και προβολής του  τουριστικού προϊόντος του Δήμου, (στρατηγικό πλάνο με προτάσεις από τις δημοτικές παρατάξεις και τους φορείς) σε ειδικό Δημοτικό Συμβούλιο.

-Διαχείριση και ανάδειξη  αξιοθέατων – μνημείων και  εκδηλώσεων.

-Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών. Προτείνεται το περίπτερο που είναι δίπλα στα εκδοτήρια και έχει παραχωρηθεί στο ΚΤΕΛ.

-Πλάνο συμμετοχής σε  διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις.

-Δημοσιεύεις σε Μ.Μ.Ε. (έντυπα και ηλεκτρονικά).

-Δίκτυο επαφών (με διεθνείς  και εγχώριους φορείς– ακαδημαϊκούς  κ.λ.π.) για διοργάνωση ημερίδων .

-Υπηρεσία υποστήριξης  και εκπαίδευσης επιχειρηματιών  και προσωπικού που ασχολούνται  με τον τουρισμό. (συνεχή μετεκπαίδευση ,παροχή υπηρεσιών – πληροφοριών, ιστορική εκπαίδευση)

-Πρόγραμμα εθελοντισμού , αξιοποίηση επιστημονικού και φοιτητικού δυναμικού του δήμου, ενεργών πολιτών, μαθητών.

-Ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού: Ιστορικού – αρχαιολογικού, θαλάσσιου, καταδυτικού, εκκλησιαστικού, οικολογικού, πολιτιστικού, μαθητικού και εκπαιδευτικού τουρισμού (ενημερωτικά φυλλάδια σε σχολεία ), αγροτουρισμού , αθλητικού, Ιαματικού Τουρισμού , Κυνηγετικού Τουρισμού (να συνεργαστούμε με τον σύλλογο κυνηγών π.χ. κυνήγι πέρδικας ), τουρισμού Υγείας.

-Διαχείριση και προβολή  πολιτιστικών εκδηλώσεων δήμου. Καρναβάλι (Μεσαγρός), φεστιβάλ κλασσικής μουσικής(Αύρα), γιορτή ψαρά (Σουβάλα), γιορτή φιστικιού .

- Προγράμματα εκπαίδευσης  και επιμόρφωσης αλλά και ημερίδες.

- Ενημέρωση για αξιοποίηση  ευρωπαϊκών κονδυλίων.

- Διαδραστικοί ενημερωτικοί  πίνακες στην πόλη. Information Kiosk .

- Αξιοποίηση ΕΚΠΑΖ: πρέπει να συνδεθεί με προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ,τα οποία θα μας δίνουν την δυνατότητα να έχουμε τουρισμό όλο τον χρόνο .Φυσικά πρέπει να υπάρξει και σύνδεση με συγκοινωνία, ώστε να μπορούν να πηγαίνουν και μεμονωμένοι επισκέπτες. 

-  Να διοργανώσουμε μια ημερίδα  για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, κάτι που είχαμε δεσμευτεί στο συνέδριο που έγινε στον Πόρο.

- Project για τις πλαζ με ορίζοντα 10ετίας.

- Συνέχιση του «Γύρος της Αίγινας»,  ποδηλατοδράσεις.

- Εκμετάλλευση της μελέτης για τα φυσικά μονοπάτια της Αίγινας.

- Να λυθεί το πρόβλημα  της αστικής συγκοινωνίας με  την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας.

Αναγκαίες Υποδομές και Υπηρεσίες

Για να έχουν αποτέλεσμα οι παραπάνω προτάσεις, οφείλουμε να έχουμε εξασφαλίσει κάποιες βασικές υποδομές στο νησί μας.

àΤακτή αποκομιδή των σκουπιδιών και ενημέρωση των πολιτών για τις ώρες και μέρες αποκομιδής (μέσω των λογαριασμών νερού).

à Καθαριότητα και συντήρησή της σε σημεία ενδιαφέροντος του νησιού π.χ. Καποδιστριακά κτήρια, αρχαιολογικοί χώροι , πλαζ κ.α.

à Καλή ποιότητα και επάρκεια νερού.

à Καθαρισμός των ακτών σε τακτή βάση από το Λιμενικό Ταμείο και τους υπαλλήλους του Δήμου. Αξιοποίηση εθελοντικής εργασίας.

 

Για την πόλη της Αίγινας πιο συγκεκριμένα προτείνουμε :

 

à Χώρος στάθμευσης για τους καλοκαιρινούς μήνες να γίνει το γήπεδο της πόλης (περιμετρικά του αγωνιστικού χώρου) ,για συγκεκριμένες ώρες με την εποπτεία υπαλλήλου.

àΔιερεύνηση κατά πόσο το υπόγειο του Ε.Π.Α.Λ μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης για χώρος στάθμευσης.

à Αστυνόμευση της πεζοδρόμησης κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

àΚυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο και περιφερειακά.

 

 

 

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2013